کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی Maimang 6 با نمایشگر کشیده و چهار دوربین معرفی شد

شرکت هواوی، امروز به‌صورت رسمی از گوشی میان‌رده‌ی جدید خود با نام Maimang 6 در چین رونمایی کرد.

هواوی Maimang 6 (میت 10 لایت) با نمایشگر کشیده و چهار دوربین معرفی شد

شرکت هواوی امروز از گوشی میان‌رده‌ی جدیدی را با نام Miamang 6 رونمایی کرد. مهم‌ترین مشخصات این گوشی که آن‌ را نسبت به رقبایش متمایز می‌کند، چهار دوربین (دو دوربین در جلوی گوشی و دو دوربین در پشت گوشی) و نمایشگر بزرگ و کشیده با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ هستند. پیش‌تر اعلام شده بود که هواوی Maimang 6 با نام میت ۱۰ لایت برای عرضه‌ی جهانی معرفی خواهد شد.

گوشی میان‎رده‌ی جدید هواوی Maimang 6 به نمایشگر ۵.۹ اینچی با پنل IPS LCD مجهز شده است و حاشیه‌های باریکی دارد. در حالی‌ که در گوشی‌های میان‌رده‌ی دیگر از نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ استفاده می‌شود، این مدل به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده است و همین موضوع باعث می‌شود تا صفحه‌نمایش گوشی‌های دیگر نسبت به این مدل، عریض‌تر باشد. پیش‌تر، نمایشگرهای کشیده با نسبت تصویر ۲ به ۱ را در گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ مانند گلکسی اس ۸ و ال‌جی وی ۳۰ دیده بودیم. شرکت هواوی برای میان‌رده‌ی هواوی Maimang 6 از صفحه‌نمایش Full HD + با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل استفاده کرده است.

هواوی Maimang 6 / میت 10 لایت
روی نمایشگر هواوی Maimang 6، شرکت سازنده از یک لایه‌ی شیشه‌ای با طراحی ۲.۵ بعدی استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده تا انحنای خفیفی در لبه‌های صفحه‎نمایش وجود داشته باشد. سازنده‌ی چینی، چیپ‌ست Kirin 659 را با هشت هسته‌ی پردازشی برای میان‌رده‌ی جدید خود در نظر گرفته است که پیش‌تر نیز در گوشی نوا ۲ پلاس استفاده شده بود.

هواوی Maimang 6 از چهار گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و فضای ذخیره‌سازی آن نیز ۶۴ گیگابایت است. مانند بیشتر گوشی‌های دیگر این سازنده، هواوی Maimang 6 نیز از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند؛ هرچند برای استفاده از آن، باید تنها به یک سیم‌کارت رضایت دهید؛ در غیر این‌ صورت، می‌توانید از ترکیب دو سیم‎کارت با اندازه‌ی «نانو» استفاده کنید. سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا روی گوشی هواوی Maimang 6 نصب شده و شرکت سازنده، سیستم‌عامل اندروید را با رابط‌ کاربری EMUI ۵.۱ شخصی‌سازی کرده است.

هواوی Maimang 6 / میت 10 لایت
همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، هواوی Maimang 6 از چهار دوربین استفاده می‌کند و جدا از طراحی کشیده‌ی آن، استفاده از چهار دوربین باعث شده است تا این مدل از رقبای اندرویدی هم‌قیمت خود پیش بیافتد. در جلوی گوشی و در حاشیه‌ی بالای نمایشگر، یک سنسور سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر قرار دارد و در پنل پشتی نیز، شرکت سازنده از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. فلش LED برای دوربین اصلی نیز درنظر گرفته شده تا هواوی Maimang 6 در محیط‌های کم‎نور، تصاویر مناسبی به ثبت برساند.

هواوی Maimang 6 / میت 10 لایت
از دیگر قابلیت‌های این مدل، می‌توان به پشتیبانی هواوی Maimang 6 از بلوتوث ۴.۲، اتصال بی‌سیم 4G LTE و وای‌فای 802.11 b/g/n اشاره کرد. ابعاد گوشی میان‎رده‌ی جدید هواوی، ۱۵۶.۲ در ۷۵.۲ در ۷.۵ میلی‌متر است و این مدل، در مجموع ۱۶۴ گرم وزن دارد. حسگر تشخیص اثر انگشت در گوشی هواوی Maimang 6 در پنل پشت گوشی جای گرفته است. 

جنس بدنه‌ی Maimang 6 از فلز است و شرکت سازنده، آن ‎را در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی ارائه می‎دهد. پیش‌فروش گوشی جدید هواوی از امروز در چین آغاز شده و شرکت سازنده برچسب قیمتی ۲۳۹۹ یوآن (۳۶۵ دلار) را برای میان‎رده‌ی جدیدش در چین درنظر گرفته است. عرضه‌ی گوشی Maimang 6 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) آغاز خواهد شد.

هواوی Maimang 6 / میت 10 لایت
در رابطه با عرضه‌ی جهانی این مدل، باید گفت که هواوی Maimang 6 در خارج از بازار چین احتمالاً با نام میت ۱۰ لایت یا G10 به فروش خواهد رسید. در صورتی‌ که شرکت سازنده برای عرضه‌ی این مدل به‌صورت جهانی برنامه‌‏ریزی کرده باشد، انتظار داریم گوشی میان‌رده‌ی هواوی Maimang 6 با نام میت ۱۰ لایت به همراه فبلت‌های پرچم‌دار جدید این سازنده یعنی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه) به‌صورت رسمی معرفی شود؛ البته، مشخص نیست که گوشی میان‌رده‌ی هواوی Maimang 6 با چه قیمتی در خارج از بازار چین به فروش خواهد رسید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38767 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/01 تعداد مشاهده: 1444
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر